کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317848 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت انتشار آپدیت پاییزی کریترز ویندوز 10 را در تاریخ ۲۵ مهر تایید کرد

مایکروسافت طی کنفرانس خود در ایفا ۲۰۱۷ تایید کرد که آپدیت پاییزی کریترز ویندوز ۱۰ را در تاریخ ۱۷ اکتبر یا ۲۵ مهر ماه منتشر خواهد کرد. 

مایکروسافت انتشار آپدیت پاییزی کریترز ویندوز 10 را در تاریخ ۲۵ مهر تایید کرد

مایکروسافت دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود طی ایفا ۲۰۱۷ در شهر برلین اعلام کرد که آپدیت پاییزی کریترز ویندوز ۱۰ را در تاریخ ۱۷ اکتبر یا ۲۵ مهرماه منتشر خواهد کرد. بروزرسانی کریترز پاییزی را باید چهارمین بروزرسانی و تغییر بزرگی خواند که مایکروسافت در سیستم‌عامل خود ایجاد خواهد کرد. پیش از این مایکروسافت در بهار سال جاری میلادی بروزرسانی کریترز را برای ویندوز ۱۰ منتشر کرده بود. اما شاید از خود بپرسید که بزرگ‌ترین تغییری که مایکروسافت با آپدیت پاییزی کریترز ایجاد خواهد کرد، چه خواهد بود؟ مایکروسافت در پی آن است تا با این بروزرسانی پلتفرم واقعیت مجازی خود یا Windows Mixed Reality را به سیستم‌عامل خود اضافه کند. کمپانی‌هایی نظیر دل، اچ‌پی، لنوو و ایسوس هدست‌های واقعیت مجازی ارزان قیمتی را تولید کرده‌‌اند تا تجربه‌ی جدیدی را به همراه ویندوز ۱۰ از واقعیت مجازی در اختیار کاربران قرار دهند. 

براساس اطلاعات ارائه شده توسط تری میرسون، قائم مقام اجرایی بخش ویندوز و ابزار‌های مبتنی بر آن، بروزرسانی پاییزی کریترز همچنین از تعقیب سوی چشم نیز پشتیبانی خواهد کرد. به گفته‌ی میرسون اضافه شدن چنین ویژگی کمک می‌کند تا افرادی که از ناتوانی‌های جسمی رنج برده و نمی‌توانند از دست خود برای بکارگیری ویندوز استفاده کنند، بتوانند به راحتی و تنها چشم خود استفاده از ویندوز ۱۰ را به راحتی تجربه کنند. 

براساس اطلاعات ارائه شده در جریان کنفرانس مایکروسافت در ایفا ۲۰۱۷، ویژگی معرفی شده در تایم‌لاین برای عرضه به همراه بروزرسانی پاییزی کریترز آماده نخواهد بود. بروزرسانی پاییزی کریترز همچنین زبان طراحی جدید مایکروسافت یا همان فلوئنت دیزاین را رسما در اختیار کاربران قرار خواهد داد. هرچند این زبان طراحی تغییر بزرگ ظاهری ایجاد نخواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38538 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/06/11 تعداد مشاهده: 1340
سافت گذر